niedziela, 16 kwietnia 2023

Strzeż się Paskudy

 

 
Strzeż się Paskudy 
Akcja komiksu toczy się w Paryżu w 1925 roku. Strzeż się Paskudy opowiada historię Judith i Madeline Benoir, bliźniaczek, z których jedna jest malarką surrealistką, a druga dramatopisarką. Po tym, jak Judith zostaje pobita przez Mathieu Arbogasta, mężczyznę z bogatej rodziny z wyższych sfer, kobieta nazywająca siebie Paskudą zaczyna terroryzować rodzinę Arbogastów. Paskuda używa metod, które wydają się być oparte na ruchu surrealistycznym. Kiedy Arbogastowie zaczynają szukać zemsty, sytuacja wymyka się spod kontroli.

Scenariusz: Jason Hall
Rysunki: Cliff Chiang

Wydanie oryginalne: Vertigo Comics 

Tłumaczenie: podwawelski
Grafika: Remcio
Korekta: szybkilester, Gruumsh, j13







3 komentarze:

Hanka Przytulanka pisze...

Bardzo mi się podobała ta nieco dekadencka historia i aż szkoda, że to tylko kilka zeszytów. Tym niemniej chyba koledzy się trochę pospieszyli z jej publikacją, bo w zeszycie trzecim jest ta sama strona co w poprzednim, a czwarty ma zdublowaną tylną okładkę i raczej nie tak miało to wyglądać? Zdziwiłam się, bo Grumik i siostrzane strony są dla mnie synonimem jakości, a tu taki zonk ;) Oczywiście to nic strasznego i zdarza się najlepszym, ale mam nadzieję, że poprawicie te błędy. Pozdrawiam całą ekipę!

Anonimowy pisze...

Chochlik wszędzie rękę włoży. Chylimy czoła. Pliki podmienione.

Hanka Przytulanka pisze...

Brawo, zuchy, teraz wszystko gra! Mam tylko nadzieję, że jeszcze nieraz uraczycie czytelników podobnymi historiami, bo z rajtuz już dawno wyrosłam ;)