środa, 31 października 2018

Criminal



Criminal
„Przestępczość przewija się w wielu komiksach takich jak Hitman, Sin City, oraz w serialach telewizyjnych - na przykład Rodzina Soprano. Głównymi postaciami są zawsze twardzi przestępcy. Ale ja chciałem zrobić coś innego. Chciałem napisać opowieść która pokaże stereotyp kryminału i przenicuje go na drugą stronę. Chciałem nadać moim postaciom charaktery odmienne od dotychczas opisywanych w historiach kryminalnych.” Ed Brubaker
Oto kolejna opowieść o przestępcy z zasadami. A zasada pierwsza to nie dać się złapać.
Tę zasadę wyznaje wielu, ale metody które stosuje Leo są wyjątkowe. Bo są skuteczne. Aż do teraz…
Scenariusz: Ed Brubaker
Rysunki: Sean Phillips


W związku z planowanym wydaniem przez Mucha Comics w 2019 roku powyższego tytułu zaprzestajemy udostępniać naszą amatorską translację i zapraszamy do zakupów. 

6 komentarzy:

Saris pisze...

4 ma zły link
Jeśli możecie to naprawić byłbym dźwięczny

Anonimowy pisze...

Swietna seria. Czekam na wiecej, dzieki bardzo.

Anonimowy pisze...

ciagle sie zastanawiam skad bierzecie te pozycje. moze to zwykly fart w co nie wierze albo wyczucie prowadzone doswiadczeniem co wydaje mi sie bardziej wiarygodne. Nie mniej po raz kolejny dziekuje za danie mozeliwosci obcowania z kolejna ciekawa translacja. Ciekawi mnie to ze posrod innych grup translacyjnych siegacie tak czesto po pozycje ktore sa mi zupelnie obce i dzieki waszym tlumaczenia mam mozliwosc poznania czegos z poza mojej granicy percepcji. prorok

Anonimowy pisze...

Ta seria jest juz kompletna. Mozna by dodac takie info.

Anonimowy pisze...

linki nie działają prosiłbym o reup jeśli to możliwe

Pozdrawiam

GruMiK pisze...

na MEGA działają.