niedziela, 3 listopada 2019

GruZiN


GruZiN
GruZiN to komiksowy nieregularnik tworzony pod szyldem GruMiKa przez członków całej Sceny Translacyjnej. Wewnątrz można znaleźć zarówno krótsze jak i dłuższe formy komiksowe z całego świata; począwszy od USA, poprzez Europę a skończywszy na Japonii.
Na łamach magazynu możecie spodziewać się pojedynczych shortów oraz opowieści w odcinkach, które wyszukujemy z poczytnych pism brytyjskich (np. 2000AD, Judge Dredd Megazine), amerykańskich (m.in. Heavy Metal, Creepy, Dark Horse Presents), francuskich (np. Spirou), a także antologii (np. Hero Comics) i zbiorów tematycznych (np. CBLDF Presents). Każdy na pewno znajdzie w nim coś dla siebie: humor, horror, science-fiction, superhero, przygoda i akcja to nieodłączne elementy GruZiNa.
Duchowo przejęliśmy schedę po śp. „Świecie Komiksu”, który był i jest dla nas wzorem. Mamy nadzieję, że choć trochę wypełniamy lukę, którą po sobie pozostawił. Z kolei od nr 25 na stałe zagości w GruZiNie galeria będąca ukłonem w stronę „Nowej Fantastyki”.

37 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Dzięki wielkie. Robicie kawał świetnej roboty. Powodzenia :)

Anonimowy pisze...

Super, że działacie:) Fajnie się czyta GruZina. To jakby przedłużenie śp Swiata Komiksu :) Oby tak dalej albo i lepiej :D

Anonimowy pisze...

dzięki wielkie
GiN

Anonimowy pisze...

dzięki, niezła robota :)


GEDiNAZGUL

Anonimowy pisze...

dobra robota oby tak dalej pozdrawiam

Anonimowy pisze...

Dzięki za kolejny numer.

GiN

Anonimowy pisze...

Nie wiem czy ktokolwiek zauważył iż historia "Sędzia Dredd: On przybył z kosmosu" z numeru #4(5)2008 Gruzina została 10 lat wcześniej przedstawiona w pierwszym numerze z 1998 roku magazynu "Świat komiksu" pod tytułem " Sędzia Dredd: Przybysz z kosmosu".

Anonimowy pisze...

Tak trzymać:) Dzięki za GruZina :)

Anonimowy pisze...

Padł link do numeru 12...

Anonimowy pisze...

W którym nr jest komiks Alexandro Jodorowsky'ego o chłopcu co płakał złotem?

Anonimowy pisze...

Jak zawsze fajnie się czyta shorty przygotowane przez was. Jestem już po lekturze najnowszego 21 numeru i czekam na następny...

GiN

Anonimowy pisze...

Świetna robota chłopaki!!! Wielkie dzięki za parę lat wytężonej pracy i trwaniu w tak udanej idei, do której od niedawna dołączyłem, by ją troszkę wspomóc.
Kolejne shorty w przygotowaniu :)

Jeszcze raz dzięki za trud, który w to wkładacie, by udostępnić czytelnikom tylu nieraz całkiem nieznanych komiksowych nowelek.

GEDiNAZGUL

Anonimowy pisze...

Podobno nie podbieramy sobie projektów? Bo pamiętam, że "Opowieść Michonne",miałem zaklepane ja-Cropsy.

Foster pisze...

@Cropsy, czy zaklepane, czy nie, i tak byśmy to zrobili. Mamy nieco większe plany co do Kirkmana i jego krótkich opowieści. Poza tym pisałem do Ciebie na forum w tej sprawie i zero komentarza z Twojej strony od marca - aż do wczoraj.

Foster pisze...

@GiN My również dziękujemy!

gaudip pisze...

@Cropsy

(1) gadaliśmy też wcześniej na temat Fistaszków - pierwszy złamałeś zasadę i opublikowałeś swoją wersję
(2) jak będziesz robił bardzo dobrze komiksy, to wtedy ja nie będę wchodził ci w drogę... wolę nawet dublować, żeby robić lepsze wersje

Anonimowy pisze...

Grubo się mylisz, Fistaszki wstawiłem dużo wcześniej.I co takiego złego jest w moich translacjach. Nadal się uczę dobrze to robić, a nie mam całego sztabu pomocników.

gaudip pisze...

dyskutowaliśmy o nich dużo wcześniej, tj. zanim się ukazały i wydawało mi się, że ustaliśmy, że my będziemy je robić i wypuszczać w Gruzinie

buhaha, sztab pomocników - mocne, muszę przekazać to swoim Chińczykom

gaudip pisze...

oczywiście chodzi mi o pomocników od grafiki, a nie o korektorów oraz tłumaczy, którym w tym miejscu jeszcze raz chciałem bardzo serdecznie podziękować za pomoc w przygotowaniu szortów

Anonimowy pisze...

Fajne by były wywiady z ludźmi ze sceny w GruZiN'ie

Anonimowy pisze...

Ave,
Moglibyście udostępnić ponownie swoją tytułową inicjatywę (np. na serwisie mediafire, bo serwery mega cośtam padły i nie serwują już Waszej zajebistej antologii)? Zawczasu dziękuję za pomoc.

Anonimowy pisze...

O co chodzi z tym MEGA?
Nie mogę pobrać nowego tak jak i poprzedniego Gruzina.. :(
Można coś z tym zrobić?

Anonimowy pisze...

Zeby pobrac nowego GruZina trzeba znac jakies kody? :D

GruMiK pisze...

Nie.

Anonimowy pisze...

mam wrazenie że nowy Gruzin 31 był robiony na szybko. Kilka bez sensownych Komiksów "Bez dymkowych" Mogliście się bardziej postarać

gaudip pisze...

wyszliśmy naprzeciwko twojej prośbie i sobie poczekasz na kolejne numery - od jakiegoś czasu odechciało mi się pracować przy szortach ;)

nastąpiło zużycie materiału ludzkiego

czekamy na nową krew....

Anonimowy pisze...

Świetnie, że nadal działacie! Słowa uznania dla Was, tak trzymać :)

Anonimowy pisze...

Dzięki Wam odkryłem na nowo komiksy,
a jestem już po 50-tce.
Szacun za Waszą pracę!!!

mateusz.fryziel pisze...

Witam,
Jestem fanem komiksów Marvela. Bardzo mnie interesuje seria komiksów Mister Miracle v3, czy w Internecie, bądź w chomikuj jest spolszczona wersja, a jeśli nie to czy można liczyć w przyszłości że zostanie spolszczona????

Anonimowy pisze...

Kiedy nowy nr GruZINA?

Anonimowy pisze...

Kiedy nowy numer Gruzina? :)

GruMiK pisze...

Niestety nie mamy dobrych wieści dla Ciebie. Osoby odpowiedzialne za ten projekt mają sporo przygotowanego materiału, który należałoby złożyć, ale... brak czasu, chęci lub pewnie jeszcze inne bardziej złożone życiowe problemy powodują, że nie możemy być pewni czy ukaże się kolejny numer. Pozdrawiam. Może nadejdą jeszcze szczęśliwe dni dla tego projektu. Ja za to trzymam kciuki.

szybkilester pisze...

myślę, że każdy miłośnik dobrego komiksu trzyma kciuki za reaktywację tego projektu...

Qel pisze...

Jestem grafikiem i kocham komiks. To co robicie jest wspaniałe!

Anonimowy pisze...

Dzięki wielkie!
GEDiNAZGUL

Anonimowy pisze...

Kiedy następny numer Gruzina? To jest najlepsze co wypuszczacie! :D

Anonimowy pisze...

Kiedy następny numer Gruzina? To jest najlepsze co wypuszczacie! :D