wtorek, 3 listopada 2015

Cruel and unusual


Cruel and Unusual

„Marion, całuj Boga w Dupę przy każdej okazji i szczaj na wszystkich innych”.

Ostatnia mądrość mojej drogiej mamy prowadziła mnie od miejsca moich urodzin, zasranej chatynki w Everglades, do wartych 100,000,000$ nieruchomości i imperium medialnego. Powinienem był wspomnieć jej słowa zanim zacząłem lizać tyłek Benny'ego Guevary. Po tym jak dziesięć procent mojej fortuny uczyniło go gubernatorem Florydy, pierwszą rzeczą, którą zrobił, było rozpięcie rozporka i spuszczenie się na mnie. Ustawił mnie jako zarządcę prywatnego więzienia stanowego, uśmiechając się jakby mnie drapał po plecach, podczas gdy po prostu przeniósł kupę czerwonego atramentu ze swoich ksiąg do moich. Zanim się zorientowałem, znalazłem się po jaja w przepisach, grzywnach, karach i pozwach. Sikam tylko i wyłącznie kasą i,  człowieku, sikanie boli. Więc znów padłem na kolana z pokorą. „Błagam, Panie”, zawołałem, „rzucę wódę, rzucę dziwki, tylko ześlij mi cud”. „Już to zrobiłem, ty kupo gówna!” rzekł Pan. „Jest tuż pod twoim przeklętym nosem”!


Scenariusz: Jamie Delano, Tom Peyer
Rysunki: John McCrea
Kolor: Digital Chameleon, Tatjana Wood
Wyd.: Vertigo, czerwiec-wrzesień 1999

Tłumaczenie: TTQŚ #01 Karykatura #02-04
Grafika: Kash Tan #01, j13 #02-04
Korekta: BBgeld, Tytusde2oo, Master_Bruce, Ghamble, red_one


Brak komentarzy: