poniedziałek, 15 maja 2017

NOWOŚCI 15.05.2017

     Wita was sprawca zeszłotygodniowego braku komiksów. Niesamowicie przeciągnął mi się długi weekend. Powiem szczerze ciężko było mi się zabrać za napisanie wstępniaka. No i nie napisałem. Nie było wstępniaka, więc zapadła decyzja, że nie będziecie mieli komiksów. Każdy ma prawo do lenistwa – także i my. Te kilka dni z dala od pracy wykończyło mnie. Oczywiście odpoczynek był pozorny. Bieganie, rower, filmy oraz książki. Na nudę nie narzekałem. Nie zapomniałem też o komiksach. Czytamy teraz z córką Tytusa, Romka i A’Tomka oraz Asteriksy. Zabawy co nie miara. Tym bardziej, że jako dzieciak sam zaczytywałem się w tych pozycjach. Miło patrzeć jak kolejnemu pokoleniu podobają się komiksy z mojego dzieciństwa.

     My dla odmiany przygotowaliśmy dla was cztery pozycję dla starszaków: All-New Ghost Rider #09, Spider-Woman #07, Northlanders #23 oraz Justice League #06. Szczególnie polecam Northlanders. To mój ukochany komiks. Cieszy mnie to, że w niedalekiej przyszłości możecie oczekiwać kolejnych części. 

      Niektórych ucieszyła, zaś niektórych zmartwiła informacja, że z naszych stron znika Revival. Jak dla mnie komiks bombowy. Dzieło Seeley`a i Hortona jest świetną pozycją. Ktoś mądrzejszy ode mnie napisał – „Revival jak idealny tasiemcowaty komiks, którego historię twórcy mogą zamknąć spokojnie w 20, 50 czy 200 zeszytach bez obawy, że zaczną zjadać własny ogon. Mieszając kryminał z wątkiem nadnaturalnym już stworzono samograj, z którego można wyciskać pomysły w nieskończoność (no chyba, że mamy problem z konwencją).” Dużo tajemnic zostało do wyjaśnienia. Miejmy nadzieję, że sprzedaż będzie satysfakcjonująca i zostanie wydany w Polsce w całości. Za co trzymam kciuki. Czas szykować kasę na kolejne tomy.

                                                                                                           ~audiq



All-New Ghost Rider #09
  

Justice League #06
  

Spider-Woman #07
  

Northlanders #23
  

*********************************************************************************
Jeśli przy tej okazji komuś znudziło się tylko czekać aż coś puścimy i chce spróbować grumikowych przedpremier to znam cudowne wyjście. Wpadnij do nas na forum. Zgłoś swoją chęć sensownego wkładu w nasze translacje (tłumaczenie, grafika, korekta - oczywiście mamy swoje wymagania ale nie są one zbyt surowe) a otworzą się przed Tobą nasze drzwi.

1 komentarz:

szybkilester pisze...

dzięki za kolejną porcję lektury na chłodny wieczór!