sobota, 29 kwietnia 2017

NOWOŚCI 29.04.2017

     Witajcie. W chwili gdy czytacie te słowa, znane są kolejne zapowiedzi Egmontu na ten rok (zapewne nie całe) oraz częściowe zapowiedzi Non Stop Comics (największą dla mnie bombą jest Tank Girl, ale o tym wiadomo już od paru dni). Delikatnie jestem rozczarowany zapowiedziami NSC, ale to wynika z faktu, że nastawiłem się na inne tytuły niż te, które zapowiedziano. Choć kolejne zapowiedzi mają przedstawić na Warszawskich Targach Książki, więc trzeba wierzyć, że nic straconego. Po szczegóły zapowiedzi zapraszam na serwisy komiksowe, napomknę tylko, że z naszej strony zniknie run Jasona Aarona w serii Wolverine oraz historia śmierci tegoż bohatera. Z kolei z CFC zniknie James Bond, co mnie osobiście cieszy, bo to naprawdę fajna seria jest i dobrze będzie ją mieć na półce. Z pewnością jakieś tytuły, które znikną z naszej czy „kolegów po fachu” stron przegapiłem, więc bądźcie czujni. W tej chwili, gdy piszę te słowa trwa w najlepsze Pyrkon, na który to serdecznie zapraszam. Fantastycznie wspominam poprzednie edycje, na tej pewnie też się pojawię, choć pewnie dopiero w niedzielę. A co tu dziś zaserwujemy do przeczytania? Otóż same kontynuacje - All-New Ghost Rider #08, Spider-Woman #06, Gutter Magic #02 oraz Justice League #05. Miłej lektury!

    Aha! Pamiętajcie, że na stronie wydawnictwa Fantasmagorie jeszcze przez parę dni można zamawiać pierwszy tom Ultimate Collection Żółwi Ninja. Ja swój egzemplarz już zamówiłem, co polecam i Wam zrobić. Żeby potem nie było narzekań, że "nie zdążyłem, a chcę mieć" ;P.

                                                                                                           ~j13



All-New Ghost Rider #08
  

Justice League #05
  

Spider-Woman #06
  

Gutter Magic #02
  

*********************************************************************************
Jeśli przy tej okazji komuś znudziło się tylko czekać aż coś puścimy i chce spróbować grumikowych przedpremier to znam cudowne wyjście. Wpadnij do nas na forum. Zgłoś swoją chęć sensownego wkładu w nasze translacje (tłumaczenie, grafika, korekta - oczywiście mamy swoje wymagania ale nie są one zbyt surowe) a otworzą się przed Tobą nasze drzwi.

1 komentarz:

PIOTR L. pisze...

Wyrąbista paczucha :D Wielkie dzięki !!