niedziela, 16 kwietnia 2017

NOWOŚCI 16.04.2017

     Chciałem oświadczyć, że ogłoszenie śmierci strony i naszej grupy jest przedwczesne. Świadczą o tych dzisiejsze premiery. Chcieliśmy przedstawić wam sześć komików: Baltimore #21 - #23, Trees #05, TM-GruMiK Iron Man #07 oraz Justice League Annual. Mnie cieszy przede wszystkim fakt, że projekt Baltimore trwa i systematycznie ukazują się kolejne części. Mam też nadzieję, że spodoba się wam TM-GruMiK Iron Man. TM-GruMiK, mniam, mniam, paluszki lizać.


    Rozpisywać się nie będę, bo mnie już gonią z wyjściem z domu. Dla mnie jedna z najważniejszych wiadomości, bardzo przyjemnych, to że czytamy z moją córką Kleksa. Wspomnienia wróciły. Piękne to były czasy, gdy zaczytywałem się w komiksach publikowanych w Świecie Młodych. Fajnie, że młoda złapała bakcyla. Kolejne pokolenie fanów komiksów rośnie.


     W ten niezwykły świąteczny czas moc serdeczności mam dla Was. Niech spokój i ufność w Waszych sercach zagości Niech znikną stres i powody do złości! Komiksy niech rodzą radość i nie prowadzą do kłótni!


      Zachęcam wszystkich do aktywnego spędzenia świąt. Systematyczność to podstawa. Spacer. Rower. Bieganie. Siłka. Endorfiny to jest to co czyni człowiek szczęśliwym.

                                                                                                           ~Na szybko spisane przez audiqa



Baltimore #21-23
  

TM-GruMiK Iron Man #07
  

Trees #05
  

Justice League Annual
  

*********************************************************************************
Jeśli przy tej okazji komuś znudziło się tylko czekać aż coś puścimy i chce spróbować grumikowych przedpremier to znam cudowne wyjście. Wpadnij do nas na forum. Zgłoś swoją chęć sensownego wkładu w nasze translacje (tłumaczenie, grafika, korekta - oczywiście mamy swoje wymagania ale nie są one zbyt surowe) a otworzą się przed Tobą nasze drzwi.

8 komentarzy:

szybkilester pisze...

Serdecznie dziękuję za kolejną porcję komiksów: cieszę się, że pogłoski o śmierci Grumika okazały się grubo przesadzone i życzę wytrwałości w dalszej działalności na polu propagowania XIII Muzy a z okazji Wielkanocy spokoju ducha, radości i wspólnego z rodziną spędzenia czasu!

PIOTR L. pisze...

:D Wesołych świąt :)

Anonimowy pisze...

bury wilk sam wydaje i to regularnie tak więc wasze tłumaczenie że jest nas mało .to żart

szybkilester pisze...

żartem i to kiepskim jest twoje pretensjonalne i roszczeniowe stanowisko: spróbuj sam coś zrobić to zobaczysz ile trzeba włożyć pracy w jeden zeszyt!

Anonimowy pisze...

a ty szybki ile komiksów tu zamieściłeś? hm? ........zero ! mądralo!

szybkilester pisze...

dopiero zacząłem i nie tutaj pojawi się pierwszy album do którego przyłożyłem rękę: spędziłem dwa dni przy tej robocie a to była wyłącznie korekta więc pomyśl ile trzeba czasu na tłumaczenie i obróbkę graficzną... i nie mędrkuję tylko grzecznie odpowiadam na "dowcipny inaczej" komentarz...

Y-mir pisze...

Dzięki wielkie!!! ;)

MiKE pisze...

najlepsze życzenia z okazji Wielkanocy dla wszystkich grumisiów.
dzięki za Baltimore'a i Trees, i że wróciliście.