sobota, 11 marca 2017

NOWOŚCI 11.03.2017

    

     Czujecie wiosnę? Ja tak. Dni coraz dłuższe, temperatura coraz wyższa. Ja, świętokrzyski góral, siedzę sobie nad Bałtykiem i piszę te słów parę. Komiksy to nie jest moja jedyna pasja. Uwielbiam podróże, te duże i te małe. Postanowiłem więc wyjechać i spotkać się z innymi, którzy, tak jak ja, uwielbiają podróżować. Tak właśnie wylądowałem na Kolosach, czyli festiwalu podróżniczym. To chwile, w których nie myślę o komiksach, choć moje podróżowanie ma też wymiar komiksowy, bowiem z każdego kraju, jaki odwiedzam, zawsze staram się przywieźć jakiś komiks w "ichnim" języku. Ot, takie małe coś, żebym nie pamiętał, że jestem też komiksiarz. Dlatego dziś będzie szybko. Dbajcie o swoje pasje. Pochwalcie się nimi. Ja (fatal) pasjonuję się: komiksami, podróżami, fotografią, modelarstwem, piłką nożną. A Wy? Byłbym zapomniał. Dziś paczka marvelowska. Jest dwudziesty numer Magneto, jest też piąte zaproszenie do Dystryktu X, można też zerknąć, co u Ant-Mana w jego Annualu i co u Kapitana, w komiksie Captain America #619. To tyle. 

                                                                                                           ~fatal77



Captain America #619
  


Magneto #20
  


District X #05
  


Ant-Man Annual
  


*********************************************************************************
Jeśli przy tej okazji komuś znudziło się tylko czekać aż coś puścimy i chce spróbować grumikowych przedpremier to znam cudowne wyjście. Wpadnij do nas na forum. Zgłoś swoją chęć sensownego wkładu w nasze translacje (tłumaczenie, grafika, korekta - oczywiście mamy swoje wymagania ale nie są one zbyt surowe) a otworzą się przed Tobą nasze drzwi.

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

ZAJEFAJNA paka.Dziękuję !!!

Michal Zebrowski pisze...

Hej, brak 20 Magneto na Mediafire...

Nonokamomose pisze...

Krótko:
- fatal, nie jesteś nad morzem. Rzut ok na mapę i zrozumiesz, że jeszcze Ci trochę do tego brakuje. Ale jako miłośnik podróży, powinieneś dać radę, zwłaszcza, że naprawdę warto
- zamiast annuuala Ant-mana jest w zasobie mega powtórzony capitan america
- oby o tej uczcie dla naszych milusińskich za tydzień pojawiło się coś dla Waszych dojrzalszych fanów!