sobota, 10 grudnia 2016

NOWOŚCI 10.12.2016

   Cześć i czołem. Ciekawe czy jesteście zadowoleni z prezentów, które znaleźliście w bucie(tach). Jeśli nie, to nie martwcie się. Mikołaj dopiero się rozkręca. Wszystko przed wami. Ja porządnie wyczyściłem buty. Błyszczały się, aż miło. Może dlatego dostałem fajne prezenty, ale to oczywiście tajemnica. Warto było być grzecznym przez cały rok. ;)


   My dla was też przygotowaliśmy kilka niespodzianek. Tradycyjna porcyjka – czyli komiksy w ilości sztuk cztery. Żaden z tytułów nie jest niespodzianką. Przedstawiamy wam kontynuacje wcześniejszych tytułów, które mamy nadzieję zaskarbiły wasze serce. Zatem do rzeczy: The Punisher #18, Planeta Małp #11, Spider-Woman v3 #04 oraz Jupiters Legacy v2 #03. Mnie szczególnie cieszy Planeta Małp. Film oraz komiks darzę wielkim sentymentem ze względu na starszego brata i nasze wspólne wyprawy do kina. Dzięki braciszku, że mnie brałeś. No i cieszy mnie to, że znów coś się ruszyło w tym tytułem. Jeśli czekacie na jakieś komiksy to weźcie sprawy w swoje ręce - zapraszamy do naszego działu rekrutacji.


   Nie martwcie się - Mikołaj też przyniesie prezenty pod choinkę - naszą grumikową też. 

                                                                                                           ~audiq



Spider-Woman v3 #04
 


The Punisher #18
 


Jupiter's Legacy v2 #03
 



Planeta Małp #11
 




*********************************************************************************
Jeśli przy tej okazji komuś znudziło się tylko czekać aż coś puścimy i chce spróbować grumikowych przedpremier to znam cudowne wyjście. Wpadnij do nas na forum. Zgłoś swoją chęć sensownego wkładu w nasze translacje (tłumaczenie, grafika, korekta - oczywiście mamy swoje wymagania ale nie są one zbyt surowe) a otworzą się przed Tobą nasze drzwi.

3 komentarze:

PIOTR L. pisze...

Jak ja lubię takie poranki ;D;D;D

Anonimowy pisze...

Dziekuje :)

Anonimowy pisze...

Bardzo dziękuję.Prosiłem o większą porcję MARVELA no i jest.Dzięki Wam co tydzień mamy do czynienia z świeżą porcją komiksów.