sobota, 4 czerwca 2016

NOWOŚCI 04.06.2016

     Przygotowania do Euro wkraczają w decydującą fazę. Mecz z Holandią zaliczony (niekoniecznie na plus), za chwilę mecz z Litwą, a później pozostają już tylko treningi i zaciskanie kciuków za dobry występ Biało-Czerwonych na boiskach we Francji. Ja już nie mogę się doczekać, każde mistrzostwa, czy to euro, czy też globalne, to dla mnie wielkie święto, czego nie mogę powiedzieć o żonie. Cóż, ja cierpliwie znoszę zakupy, ona musi pocierpieć patrząc na 22 chłopa uganiających się za piłką. Na Wasze szczęście, nasza Ekipa nie planuje zrobić sobie przerwy podczas Euro, premiery będą pojawiały się przez cały czas trwania turnieju. W oczekiwaniu na emocje piłkarskie oczywiście będę zaczytywał się w dobrych komiksach. Ostatnio przeczytałem między innymi drugi tom Scalped, lub raczej Skalpu, i mimo że czytałem naszą translację i znam całość historii, nie mogę się nadziwić podczas czytania jak fantastyczna jest to lektura, jak ocieka klimatem, jak niesamowicie się rozwija fabuła, o rewelacyjnych rysunkach Guery nie wspominając. Obcowanie z tym komiksem to najwyższa forma przyjemności. A co dziś mamy na tapecie? Zakończenie przygody Red Hooda (w końcu udało się zakończyć ten projekt, za co największe podziękowania należą się Ghamble’owi i mydze, którzy podjęli się dokończenia napoczętego przez kogoś projektu), 43 numer Green Arrow, 15 numer Baltimore o tytule Inkwizytor, oraz 18 numer Suicide Squad. Komiks ten za parę tygodni zacznie wydawać wydawnictwo Egmont, a ich wydania zbiorcze zaczną się od numeru 20, zatem nam pozostaje już tylko jeden numer do zaprezentowania. Czy zdążymy przed papierowym wydaniem?



                                                                                                            ~j13


Green Arrow #43
 




Baltimore #15
 




Suicide Squad #18
 




Red Hood - Utracone dni #06
 




*********************************************************************************
Jeśli przy tej okazji komuś znudziło się tylko czekać aż coś puścimy i chce spróbować grumikowych przedpremier to znam cudowne wyjście. Wpadnij do nas na forum. Zgłoś swoją chęć sensownego wkładu w nasze translacje (tłumaczenie, grafika, korekta - oczywiście mamy swoje wymagania ale nie są one zbyt surowe) a otworzą się przed Tobą nasze drzwi.

9 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Bardzo dziękuję za Wasz trud i pełny profesjonalizm. Co prawda dzisiejszy zestaw nie dla mnie (jak już ci się uda kopniakami zagonić pod dywan tego Marvela, to z drugiej strony wyskakuje DC... i żeby to chociaż Vertigo).
Ale tylko marudzę bo szacunek pełen.
Natomiast mam absolutnie poważną i konstruktywną propozycję, bo też jestem kibicem: czy zaczynające się za tydzień Euro moglibyście uczcić PRZYNAJMNIEJ JEDNYM komiksem europejskim? Najbardziej pasowałoby francuskim, nieprawdaż? Co tu dużo mówić, takie smutne czasy nastały w środowisku translatorskim, że komiks europejski to teraz rarytas na miarę bramki samobójczej strzelonej przewrotką...
Raymound Brovarec

Anonimowy pisze...

Dziękuję :)

PIOTR L. pisze...

Jesteście niezastąpieni.Dzięki za komiksy :)

Ghamble pisze...

Spokojnie, spokojnie. Co najmniej dwa komiksy europejskie (chyba nawet Frankońskie :P) się właśnie robią. Czy będą akurat na euro to wątpię, ale kto wie.

sokowkrętarek pisze...

Wielkie dzięki za kolejna paczkę translacji. Wasze translatorskie poświęcenie jest godne podziwu. Mam pytanko czy losy Ms. Marvel będą dalej przez was tłumaczone? Pierwsza część bardzo fajna i narobiła apetytu na więcej :D

Anonimowy pisze...

Dzięki za sumienną pracę . Tylko Was podziwiać za to , co dla nas robicie . Właśnie to ,iż tłumaczycie komiksy tak różne gatunkowo sprawia , że nawet w komentarzach trwa ożywiona dyskusja i o to chodzi . Każdy woli inne komiksy , a Wy poprostu zaspokajacie potrzeby wszystkich . Tak trzymać .

Anonimowy pisze...

Będą, już ja o to zadbam

~Sumienny Grafik Myga

GruMiK pisze...

Proszę się nie podszywać pode mnie. Kilka numerów leży u mnie i czeka na wklejenie. Miało być szybko i przyjemnie ale... chęci poszły się p... więc tylko czekać na natchnienie.

~teraz to naprawdę ja :) - myga

Anonimowy pisze...

wszystkie pliki w mega nie można pobierać grumiku wyświetla się komunikat o tym że wymusza mega założenie konta do pobrania czyli mega jest do bani