sobota, 21 maja 2016

NOWOŚCI 21.05.2016

     Ho ho ho. U mnie w oddali słychać brzmienie zespołów grających w czasie Juwenalii. Młodziaki bawią się żłopiąc piwo. A ja dziś miałem sportowy dzień - bezpośrednio po pracy siłka zewnętrzna oraz rowerek, a wieczorem jeszcze pobiegałem sobie i znów siłka. I tak od czterech miesięcy – ruch, ruch, ruch. Plusem jest to, że się odchudziłem o 16 kilogramów, jestem pełen werwy i no i stałem się jakiś ruchliwy. Wieczorem padam niestety na twarz i nie ma za bardzo czasu na komiksy. No cóż, takie życie. Mam nadzieję, że kiedyś się unormuje. 


A co dla was przygotowaliśmy na najbliższy tydzień… Spawn #207, The Activity #10, Hellblazer #15 oraz Baltimore #13. Ja zdecydowanie wybieram Baltimore – uwielbiam takie wampiryczne klimaty. Na drugie miejsce wskakuje The Activity – fajny komiks o tajnych służbach. Hellblazer jest dla mnie zbyt zakręcony.


Hahahahaha – pamiętajcie – ruch to zdrowie ;)


A w przyszłym tygodniu pędzę do kina z rodzinką na "Alicja po drugiej stronie lustra"...



                                                                                                            ~audiq


Spawn #207
 




Baltimore #13
 




Hellblazer #15
 




The Activity #10
 





*********************************************************************************
Jeśli przy tej okazji komuś znudziło się tylko czekać aż coś puścimy i chce spróbować grumikowych przedpremier to znam cudowne wyjście. Wpadnij do nas na forum. Zgłoś swoją chęć sensownego wkładu w nasze translacje (tłumaczenie, grafika, korekta - oczywiście mamy swoje wymagania ale nie są one zbyt surowe) a otworzą się przed Tobą nasze drzwi.

7 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Dziękuję :)

Anonimowy pisze...

Za tydzień bardzo proszę o coś z MARVELA :)

Anonimowy pisze...

A można liczyć że zajmiecie sęi kideyś jakimś na prawdę ciekawym komiksem (np Mangą) zamiast ciągle tłumaczyć kolejne wariacje historii dobry amerykański superbohater bije złych gości?

kryzyskurwa pisze...

Niestety, nie ma takich szans:-(

Anonimowy pisze...

Niestety kolega nie czyta wszystkich translacji Grumika , więc nie wie , iż tłumaczą sporo super pozycji . Tak na marginesie , to obecnie komiksy o superbohaterach nie sprowadzają sie już tylko do wątku bicia po pyskach , ale sięgaja do działań psychologicznych , ale kolega chyba zatrzymał sie na MARVELU lat 70-tych .

Anonimowy pisze...

manga to nie komiks :P ;)

Anonimowy pisze...

Bardzo cieszy mnie Hellblazer! Kiedy kolejny zeszyt? :) Pzdr