sobota, 19 marca 2016

NOWOŚCI 19.03.2016

Dajcie mi wiosnę. Dajcie mi liście na drzewach. Dajcie mi słońce. Dajcie mi możliwość zdjęcia kurtki i czapki. Dajcie mi dziewczyny w sukienkach :)   Uśmiech, radość, zadowolenie.. Dajcie mi majowe burze. Dajcie mi pachnącą trawę. Dajcie mi ogródki piwne. Dajcie mi temperaturę +15. Dajcie mi komiksy. Co? Chwila. Dziś komiksy daję ja. Lubicie Wolviego? Ja też. Czy ktoś powie: dajcie mi Wolviego? Jeśli tak, to proszę bardzo: Wolverine #305. Czy ktoś powie: dajcie mi Suicide Squad? Jeśli tak, to proszę bardzo: Suicide Squad #13. Ktoś powie: dajcie mi Red Hooda? Jeśli tak, to proszę bardzo: Red Hood: Utracone dni #4. Ktoś powie: dajcie mi chłopaków? Proszę bardzo: The Boys #30. Ktoś powie: mało? Wpadnijcie za tydzień. Świąteczna megapaka nabiera szlifów. A teraz: dajcie mi herbaty. Z rumem.


                                                                                                          ~fatal


                     
The Boys #30
 



Suicide Squad #13
 


Wolverine #305
 


Red Hood - Utracone dni #04
 

*********************************************************************************
Jeśli przy tej okazji komuś znudziło się tylko czekać aż coś puścimy i chce spróbować grumikowych przedpremier to znam cudowne wyjście. Wpadnij do nas na forum. Zgłoś swoją chęć sensownego wkładu w nasze translacje (tłumaczenie, grafika, korekta - oczywiście mamy swoje wymagania ale nie są one zbyt surowe) a otworzą się przed Tobą nasze drzwi.

5 komentarzy:

szybkilester pisze...

hahaha: dobry wstępniak i jeszcze lepsza paczka nowych komiksów! a herbatę z rumem też piję bo zimno jak w psiarni jest na Wyspach... ;)

Piotr L. pisze...

Duży szacun za kolejne komiksy.Jak w zegarku :)Już ciesze się na myśl o kolejnej paczce (po cichu liczę na coś z TM-GRUMIK ;))

Anonimowy pisze...

Dziękuję :)

riguana pisze...

Herbatę zalać wrzątkiem, kubek nie wypełnić do końca, odczekać chwilę by delikatnie przestygła. Dodać sok z połówki cytryny, trochę soku 100% z granatu, dwie łyżeczki miodu i rumu wg uznania. Delektować się przy lekturze kolejnych świetnych komiksowych tytułów!

Anonimowy pisze...

Bardzo , ale to bardzo dziękuję Wam za MARVEL'a w każdej paczce !!!