sobota, 5 marca 2016

NOWOŚCI 05.03.2016

Przeczytałem w tym tygodniu Skalp (u nas swego czasu do przeczytania jako Scalped) i niezmiernie się cieszę, że tytuł ten wyszedł po polsku. Podczas pierwszego czytania tego tytułu (ma się rozumieć naszych translacji) miałem nadzieję, że któreś polskie wydawnictwo pokusi się o ten tytuł i jest, doczekałem się! To jeden z lepszych komiksów, jakie miałem przyjemność w swoim życiu przeczytać. Kto tytułu nie zna, niech czym prędzej zajrzy na przykładowe strony dostępne w internecie, zapozna się z zarysem fabuły i jeśli go choć trochę zaciekawi - szykuje kasę i miejsce na półce. Zacząłem też czytać komiks Catwoman wydany w ramach DC Deluxe (również swego czasu u nas dostępny), który także zapowiada się na świetny komiks, który do gustu powinien przypaść również osobom stroniącym od opowieści superbohaterskich. A w kolejce na czytanie w przyszłym tygodniu mam najnowszy integral Blueberry'ego oraz reedycję Black Hole (której nakład podobno już się kończy). Palce lizać!
U nas też jest na czym oko zawiesić: przedostatni numer świetnej serii Rasputin, 19 numer Thief of Thieves, po przeczytaniu którego musicie się uzbroić w parę tygodni oczekiwania na kontynuację perypetii Redmonda oraz (jakżeby inaczej) ostatnimi czasy Wasz dobry przyjaciel Wolverine w numerach 302 oraz 303 swojej (której to już?) solowej serii.\

Ps. Najlepsze życzenia dla wszystkich naszych (i nie naszych) Kobiet!

                                                                                                          ~j13


                     
Rasputin #09
 




Wolverine #302-303
 




Thief of thieves #19
 




*********************************************************************************
Jeśli przy tej okazji komuś znudziło się tylko czekać aż coś puścimy i chce spróbować grumikowych przedpremier to znam cudowne wyjście. Wpadnij do nas na forum. Zgłoś swoją chęć sensownego wkładu w nasze translacje (tłumaczenie, grafika, korekta - oczywiście mamy swoje wymagania ale nie są one zbyt surowe) a otworzą się przed Tobą nasze drzwi.

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Dziękuję :)

Anonimowy pisze...

Super , że Rosomak sie pojawił . Jestem wdzięczna za wszystkie opowieści z Domu Pomysłów :)

Anonimowy pisze...

Dzięki za Rosomaka i proszę o więcej serii z Domu Pomysłów . Jestem Wam bardzo wdzięczna :)

Anonimowy pisze...

A kiedy Suicide Squad?