sobota, 9 stycznia 2016

NOWOŚCI 09.01.2016

Nowy Rok, a Ekipa tempa nie zwalnia. Machina sprawnie pracuje, dostarczając nowe - pachnące farbą drukarską (haha) - komiksy do Waszych rąk. Nowy Rok to zwykle plany. Ja mam spore względem tego roku. Ostatnio trochę zwolniłem - wiele spraw się na to złożyło. Najważniejsza to utrata dysku, na którym miałem wszystkie skrypty, wklejki itp... Rzecz mocno demotywująca. Ale wracam do siebie, o czym niebawem się przekonacie. Boysów będzie pod dostatkiem. Obiecuję. 

                                                                                                          ~Fatal.


PS. ...a dzisiejszy release, sponsorują literki R oraz S, cyfry 1, 9 oraz liczba 10. Do rzeczy. Red Hood - Utracone dni #1, Ressurection Man #9, Suicide Squad #9 oraz, oczekiwany przeze mnie, dziesiąty numer Spreada.


                                                                                   


Spread #10
 




Red Hood - Utracone dni #01
 




Suicide Squad v4 #09
Resurection Man #09
 





*********************************************************************************
Jeśli przy tej okazji komuś znudziło się tylko czekać aż coś puścimy i chce spróbować grumikowych przedpremier to znam cudowne wyjście. Wpadnij do nas na forum. Zgłoś swoją chęć sensownego wkładu w nasze translacje (tłumaczenie, grafika, korekta - oczywiście mamy swoje wymagania ale nie są one zbyt surowe) a otworzą się przed Tobą nasze drzwi.

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Dziękuję :)