piątek, 1 stycznia 2016

NOWOŚCI 01.01.2016

Nadszedł czas pożegnań. Kończy nam się rok 2015. Tradycyjnie podsumuję poprzedni rok. Wypuściliśmy jako grupa 271 komiksów. Jak dla mnie piękny wynik. Ciężko byłoby go osiągnąć, gdyby nie było dalszego zacieśniania współpracy między naszą grupą a osobami z szeroko rozumianej sceny komiksowej. Dziękujemy i chylimy czoło. A cóż się działo w naszej grupie. Pojawiły się nowo osoby. Część dalej działa. Część szybko skończyła swoją zabawę - niestety słomiany zapał. Stara kadra trwa – ktoś odejdzie, ktoś wróci. Czasami powroty są niespodziewane. 

Jedno trzeba przyznać - praca przy komiksach jest tylko zabawą. Osoby pracujące przy komiksach wypalają się. Większość to dopada. Widać to po kilku stronach. Na początku spada częstotliwość wrzucanych komiksów. Później już nic nie ma. To chyba jakaś reguła. Dlatego fajnie jest u nas, bo jestem w stanie się jeszcze zmobilizować do roboty. Mnie ciągle trzyma to, że lubię kończyć to co zacząłem. Choć przychodzi mi to coraz trudniej. Dlatego ograniczyłem swoją działalność tylko do GruMiKa. W tym miejscu chciałem przeprosić kilka osób za nie wywiązanie się z obietnic. Szczególnie żal mi Arii (ale trafiła w dobre ręce). Sorki MAK. Niestety jestem lekko wypalony – więc postanowiłem popełnić prywatę i trochę się pochwalić i uporządkować na naszym forum moje plany oraz osiągnięcia. Dotychczas maczałem palce jako grafik przy 338 komiksach oraz jako korektor przy kilkuset. Jedno trzeba przyznać - ciężko u nas w grupie podejmować jakieś dalekosiężne decyzje. Życie ciągle przynosi niespodzianki. Szczególnie widać to w przypadku grafików. Zawsze likwiduję górkę, a tu ciągle wskakuj coś nowego. Ze swojej strony mogę obiecać w 2016 roku pracę przy Sweet Tooth (stanąłem przy 34 numerze - mam nadzieję, że Bubuś podeśle mi niedługo dalsze skrypty). Dzięki uporowi Ubiego praca wre przy Human Target (stare skany podłej jakości to jest to co lubię najbardziej). Skończę wklejać Wojownicze Małpy. Na pewno uporam się z Uknown Soldier (wstyd, że skrypty tak długo leżą). No i pracuję teraz nad MEGA niespodzianką na Walentynki. Mogę też obiecać, że ukażą się Gruziny (Foster zdrowiej i bierz się do roboty, bo szorciaki dostaną odleżyn).

A teraz przejdźmy do prezentów na początek roku i na moje urodziny (n-ste trzecie, hehe). Cóż dziś mamy: trzy części Sweet Tootha (#26-#28), trzy części Suicide Squad v4 (#06-#08), cztery części Old Man Logan v2 (#02-#05) oraz dwie części Foolkillera v2 (#04 i #05). O komiksach nie będę pisać, bo już wcześniej się rozpisałem. Ponadto komiksy są kontynuacjami.

Oby rok 2016 nie był gorszy od poprzedniego!


                                                                                   ~Skacowany audiq/gaudip


FOOLKILLER v2 #04-05
 




Old Man Logan v2 #02-05
 




Sweet Tooth #26-28
 




Suicide Squad v4 #06-08
 





*********************************************************************************
Jeśli przy tej okazji komuś znudziło się tylko czekać aż coś puścimy i chce spróbować grumikowych przedpremier to znam cudowne wyjście. Wpadnij do nas na forum. Zgłoś swoją chęć sensownego wkładu w nasze translacje (tłumaczenie, grafika, korekta - oczywiście mamy swoje wymagania ale nie są one zbyt surowe) a otworzą się przed Tobą nasze drzwi.

9 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Wszystkim tłumaczom, grafiką, korektorom Szczęśliwego Nowego Roku. Dziękuję :)

Krzysztof Semków pisze...

Chciałbym życzyć wszystkiego najlepszego w Nowym Roku! Nie znajduje słów uznania dla pracy, którą wykonujecie!!! Dzięki Wam można poszerzyć komiksowe horyzonty i życzę aby zapału i wytrwałości starczyło jak najdłużej. Dziękuję za pracę, którą do tej pory wykonaliście!!!

Anonimowy pisze...

Szczęśliwego roku nowego

Anonimowy pisze...

Gaudip, jako ten kto wkleja, to mam ciut lepszy wzrok i stwierdzam, że w tym opisie jest kilka literówek.

TECUMSEH

Piotr L. pisze...

Ostro wystartowaliście.Wielkie dzięki i szczęśliwego nowego roku!!!!

gaudip pisze...

hahaha - podpisałem przecież że byłem na kacu, a pisząc żłopałem dalej... zapomniało mi się wcześniej napisać, a dopadły mnie obowiązki piśmiennicze pomiędzy imprezami... te przerwa świąteczna trwa zbyt długo... eh...

Anonimowy pisze...

Podziękowania za Rosomaka .

Tyson pisze...

Też dziękuję za "prawdziwego" Rosomaka. Teraz to Wolverine - kobieta, Thor - kobieta, zaraz się okaże, że Kopernik to też kobieta.

Anonimowy pisze...

Zombie w Logo :) oby nie tylko tam.