sobota, 12 września 2015

NOWOŚCI 12.09.2015

      Jesieeeń, jesieeeeń, jesieeeń... czuć ją w powietrzu. Zaczyna się. Dni coraz krótsze, pogoda jeszcze ładna, acz spłatać figla potrafi... A w kraju wrze. Rządy, nierządy, uchodźcy... Czasami chcę uciekać. Ale dokąd? Wszędzie dobrze, gdzie nas nie ma. Dobra, koniec biadolenia. Ktoś życzył sobie Marvela w tym tygodniu. To proszę są dwa - i to premiery! Jest Old Man Logan i All-New X-Factor! Spełniamy życzenia? Pewnie. Stawkę uzupełniają Absolution - Rubicon #4 oraz Boys 21. Odnośnie Boys - niedawno skończyłem tłumaczyć ostatni, 72 numer. Wiedzcie, że coś się dzieje...



                                                                                                            ~fatal77


The Boys #21
 




All-New X-Factor #01
 




Old Man Logan v2 #01
 




Absolution - Rubicon #04
 




*********************************************************************************
Jeśli przy tej okazji komuś znudziło się tylko czekać aż coś puścimy i chce spróbować grumikowych przedpremier to znam cudowne wyjście. Wpadnij do nas na forum. Zgłoś swoją chęć sensownego wkładu w nasze translacje (tłumaczenie, grafika, korekta - oczywiście mamy swoje wymagania ale nie są one zbyt surowe) a otworzą się przed Tobą nasze drzwi.

23 komentarze:

Anonimowy pisze...

Nie ma Fatalnych urodzin. Ale i tak wszystkiego najlepszego :)

Anonimowy pisze...

WSPANIAŁE SPEŁNIENIE ŻYCZEŃ . Dziękuję za Marvela :)

Anonimowy pisze...

Dziękuję :)

Anonimowy pisze...

Dzięki za BOYSÓW, w końcu coś ruszyło :D

Anonimowy pisze...

Wielkie dzięki za Superherosów !!!

Anonimowy pisze...

Widzę że boom na superhero nawet w Grumiku :)

gaudip pisze...

niekoniecznie :P

Ghamble pisze...

Anonimie nr1 ponad gaudipem

Jak przejrzysz archiwum to zobaczysz, że ten "boom" trwa już dobrych 8 lat :D

Anonimowy pisze...

Mnie chodziło o większą ilość czytaczy superhero
co widać ostatnio po komentarzach :)

Anonimowy pisze...

Dokładnie ja też jestem za Superherosami i zauważyłem ,że ostatnio są w modzie .

Khaler Manedeon pisze...

Coś w ogóle forum nie chce mi się otworzyć, pisze że "Strona internetowa jest niedostępna

ERR_CONNECTION_TIMED_OUT" a chętnie bym się dowiedział co i jak względem warunków dołączenia do waszej wesołej gromadki :)

Anonimowy pisze...

zapraszamy na forum grumika

Ghamble pisze...

Khalerye Mandeonie

To forum ma w zwyczaju szwankować, także nie zniechęcaj się i próbuj dalej (może z innej przeglądarki, albo po prostu odczekaj kilka godzin.

Khaler Manedeon pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Khaler Manedeon pisze...

hehe no to skoro tak jest, to spróbuję później, bo na razie ani Chrome ani IE nie pomagają :P

Anonimowy pisze...

Może chcesz wejść na stare forum :) tu masz dobry link: http://www.forum.grumik.cba.pl/index.php?sid=345ea4dd34b6a8c5ec5a26425a101f51

Khaler Manedeon pisze...

niestety, link powyżej też coś nie działa. wyświetla mi się to samo co wcześniej "Strona internetowa jest niedostępna ERR_CONNECTION_TIMED_OUT" - innymi słowy - mój komputer mnie nie lubi he he he

gaudip pisze...

raczej nas

Ghamble pisze...

Wydaje się, że to dość częsty problem w Chrome, próbowałeś coś z tego: http://www.toppctech.com/error-code-err_connection_timed_out/ ?

Khaler Manedeon pisze...

kurde... dupa blada. zrobiłem tak jak pisało wyżej, nawet ściągnąłem firefoxa, próbowałem na tablecie i nic :/

Ghamble pisze...

Niefajnie :( A na internecie innego dostawcy?

Khaler Manedeon pisze...

nie mam póki co dostępu do innego dostawcy :P kiszka po całości

gaudip pisze...

znak