sobota, 24 stycznia 2015

NOWOŚCI 24.01.2015

     Witam. Rok temu, gdy kończyłem czytać trzeci numer translacji Age Of Ultron załamałem ręce. Historia wciągnęła mnie maksymalnie a do zakończenia serii było jeszcze bardzo daleko. Wtedy właśnie postanowiłem dołączyć do grona komiksowych translatorów. Od tego czasu wziąłem udział w translacji sześćdziesięciu komiksów zarówno jako grafik, jak i tłumacz. W dniu dzisiejszym na tę moją małą rocznicę dostaniecie ode mnie pięć komiksów. Na pierwszy ogień komiks, od którego wszystko dla mnie się zaczęło - Age Of Ultron #10. Zakończenie historii, wzbogacone o paczkę dodatkowych okładek. Następne w kolejce będą dwa kolejne numery Magneto. Ten komiks jest dla mnie taką perełką wśród translacji. Ostatnie dwie nowości to premierowa seria na GruMiKu. Jego twórcy, Alex Grecian i Riley Rossmo pokazali już swój kunszt w serii Proof. Mowa oczywiście o historii o szalonym mnichu Rasputinie. Komiks jest ciekawy i warto poświęcić chwilę czasu na jego czytanie. Mam nadzieję, po kolejnym roku mojej pracy przy translacjach  będę mógł przynajmniej podwoić mój dorobek, czego sobie i Wam życzę. Miłej lektury!

  


                                                                                                                        ~Elmo

Age of Ultron #10
 





Magneto #06-07
 




Rasputin #01-02
 





*********************************************************************************
Jeśli przy tej okazji komuś znudziło się tylko czekać aż coś puścimy i chce spróbować grumikowych przedpremier to znam cudowne wyjście. Wpadnij do nas na forum. Zgłoś swoją chęć sensownego wkładu w nasze translacje (tłumaczenie, grafika, korekta - oczywiście mamy swoje wymagania ale nie są one zbyt surowe) a otworzą się przed Tobą nasze drzwi.

3 komentarze:

riguana pisze...

Elmo wszystkie najlepszego z okazji rocznicy, i oby zapału Ci jeszcze na długo wystarczyło! Wielkie dzięki za Twoją pracę, oby znalazło się więcej osób o takim nastawieniu!

Anonimowy pisze...

Tak jest, wszystkiego najlepszego w rocznicę! :)

Anonimowy pisze...

I to zakończenie Age of Ultron :)